مخصوص فوتبالي ها به نظرتون ليگ امسال از پارسال چقدر بهتره من كه مي گم امار گل زني دويدن بازيكنان جوان گرايي تماشاگران بيشتر



نظرات شما عزیزان:

.......
ساعت18:56---8 مهر 1393
سلام داداشی وب خوبی داری ممنون میشم به منم سربزنی...
پاسخ:حتما


amin
ساعت10:31---29 شهريور 1393
سلام عزیزم. آنچه عیان است چه حاجت به بیان است. بعدشم تا چیزکی نباشد مردم نگویند چیزها.منظورم همبلاگیت سارا یکتا هست. من درباره این پسرا که اذیتش میکنن کاری ندارم ولی این رو بگم من کردمش از جلو هم کردمش . وضعشم خرابه.سه تا از دوستامم کردنش.ولی چون تیغم زد و سرکارم گذاشت ولش کردم. خواستم بدونین وضعش وخیمه حالا هم فراری شده. دیگه از نجابت و پاکی حرف نزنه که مضحکه.نشونیشم اینکه تو خونه ییلاقی بابابزرگم تو گرسماسر رامسر کردمش . بهش تیکه بنداز بگو اونجا چه خاطره ای داره؟بدم می یاد جنده باشی و کتمان کنی. آدرسشwww.sarakhafan.lxb.irیه وب دیگشمwww.sarakhafan2.blogfa.com
خدا جاي حق نشسته


sara yekta
ساعت10:44---6 شهريور 1393
مامانم بهم گفت:میدونم شیطون گولت زد و موهای خواهرت رو کشیدی.من:آره. ولی لگدی که زدم توی شکمش ابتکار خودم بود......................سلام خوشگل خانفقط لینک و حاجی حاجی مکه؟تازه چک نکردم ببینم لینک هستم یا نه؟؟؟؟بهم سربزن و آپ ان آقا و کامنتش رو بخون.واسم مهمه گلم.بوس+بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ليگ ,

تاريخ : سه شنبه 4 شهريور 1393 | 11:55 | نویسنده : Reza0096 |